Služby

Vyberte si, s čím Vám můžeme pomoci,
nebo se podívejte, jak jsme pomohli druhým  > 

Projektový management

Řízení projektu je navrženo jako týmové vedení, schopné rychlého a flexibilního rozhodování. Jednoduše řečeno celý tým řeší co nejefektivněji komplexní úkoly. Je složen z lidí s odbornými znalostmi, sociální inteligencí pro komunikaci v týmu a metodickými schopnostmi pro řízení projektu. Projekt manažeři v NOROP zvládají prezentovat a dokumentovat celý projekt, kontrolovat a řídit práci týmu, motivovat lidi. 
Umí komunikovat, řešit konflikty a hledat řešení – musí tedy neustále myslet komplexně a vidět v širších souvislostech každý jednotlivý krok.

Podívejte se na naše reference  ❯

V rámci projektového managementu nabízíme:

  • Stanovení jasných cílů projektu
  • Stanovení správné strategie
  • Zpracování studie proveditelnosti
  • Inženýring
  • Napomáhání při rozhodovacích procesech
  • Asistence při zpracování zadání projektu
  • Vedení a koordinování projektového týmu
  • Ustanovení vhodného systému komunikace
  • Sledování, vývoj a schvalování plánů
  • Identifikování možných rizik projektu
  • Příprava tendrového řízení
  • Asistence při výběru vhodného dodavatele
  • Poradenství při uzavírání smluv
  • Organizování a vedení koordinačních jednání
  • Zpracování měsíčních hlášení o stavu projektu
  • Zabezpečení plnění smluvních závazků
  • Řízení průběhu projektu
  • Zprostředkování vztahů klienta a nájemce
  • Komplexní řízení fit-outu
  • Koordinace předání a přejímky projektu
  • Construction management

Technický dozor

Posláním technického dozoru investora je uplatňovat v rozsahu platných právních předpisů klientovy zájmy při prověřování souladu dodávek výrobků, prací a služeb s projektovou dokumentací schválenou v rámci stavebního řízení, s platnými technickými normami ve výstavbě a s přijatými smluvními závazky.

Podívejte se na naše reference  ❯

V rámci technického dozoru nabízíme:

  • Přímý kontakt se zástupci dodavatele
  • Účast na kontrolních dnech stavby
  • Kontrola realizační, výrobní a dílenské dokumentace z hlediska formálního a obsahového
  • Kontrola a připomínkování technologických postupů, kontrolních a zkušebních plánů a dalších dokumentů vydávaných dodavatelem
  • Kontrola kvality a kvantity prováděných prací
  • Kontrola souladu prováděných prací s odoushlasenou projektovou dokumentací a zadáním investora
  • Kontrola plnění harmonogramu stavby a návrhy na zlepšení
  • Průběžná kontrola vedení stavebního deníku dodavatele
  • Přejímání zakrývaných konstrukcí a přejímání dokončených prací
  • Návrhy a následná kontrola provedení materiálových a revizních zkoušek
  • Technická a administrativní podpora při změnovém řízení
  • Technická a administrativní podpora při vzorkování
  • Návrhy úsporných řešení pro investora
  • Schvalování fakturace dodavatele za provedené práce v průběhu výstavby na základě skutečné prostavěnosti a v souladu se smlouvou o dílo
  • Kontrola zpracování dokumentace skutečného provedení stavby
  • Dohled nad provedením zkoušek a předvedením funkčnosti stavby
  • Evidence vad a nedodělků a následný dohled nad jejich odstraněním
  • Organizace kolaudace provedené stavby
  • Příprava podkladů pro předání a převzetí stavby nebo jejich částí
  • Účast na kolaudačním řízení

Cenový management

Nabízíme našim klientům komplexní, profesionální a detailní kontrolu projektových nákladů. Sledujeme výdaje našich klientů, průběžně informujeme o skutečnosti ve vztahu k finančnímu plánu a o případných změnách. Cena se stává nejen transparentní, ale je i lépe kontrolovatelná.

Podívejte se na naše reference  ❯

V rámci cenového managementu nabízíme:

  • Sestavování rozpočtů
  • Sestavování nákladových plánů
  • Rámcová analýza rizik
  • Příprava nabídek
  • Poradenství ke smluvním vztahům
  • Vyhodnocení přijatých nabídek a doporučení vhodných partnerů klientovi
  • Projednávaní jednotlivých nabídek
  • Value engineering
  • Příprava finančních podkladů pro smlouvy
  • Předpověď a sledování cashflow
  • Odhady předpokládaných celkových nákladů
  • Pravidelný měsíční cost report o projektu
  • Konečné vyúčtování a finanční uzavření projektu

Commissioning

Commissioning je proces průběžného ověřování kvality návrhu, instalace, zabudovaných TZB a dalších systémů do objektu a jejich správné uvedení do provozu. Jedná se o systematický proces zkoušení a dokumentování vybraných částí v průběhu celého projektu, který vede ke správnému návrhu instalovaných systémů v budově a k jejich optimálnímu využití. Úspěšné provedení commissioningu je také jedním z povinných předpokladů získání certifikace LEED.

Podívejte se na naše reference  ❯

V rámci commissioningu nabízíme:

  • Zajištění služeb commissioning agenta
  • Koordinace aktivit souvisejících s commissioningem
  • Příprava commissioning plánu a jeho postupná aktualizace
  • Nastavení harmonogramu commissioningu a následná kontrola jeho dodržování
  • Příprava návrhu kontrolních procedur instalovaných systémů před uvedením do provozu
  • Příprava návrhu testovacích procedur instalovaných systémů
  • Dohled nad správným prováděním kontrolních a testovacích procedur
  • Vydávání záznamu vad a chyb při provádění instalací systémů a následný dohled 
  • nad jejich nápravou
  • Spolupráce v rámci projektového týmu při řešení problémů souvisejících s commissioningem
  • Vypracování závěrečného Commissioning reportu a jeho distribuce
  • Provedení Commissioningu v základním i rozšířeném rozsahu pro splnění požadavků certifikačního systému LEED

Konzultační činnost

Náplní konzultační činnosti je poskytování komplexního servisu poradenských služeb klientovi zejména v investiční a přípravné fázi projektu. Poskytujeme technické a ekonomické analýzy pro projektové i alternativní řešení jednotlivých stavebních i technologických částí projektu.

Podívejte se na naše reference  ❯

V rámci konzultační činnosti nabízíme:

  • Technické vyhodnocení jednotlivých variant řešení
  • Stanovení správné strategie
  • Příprava podkladů pro rozhodovací procesy klienta
  • Analýza možných rizik
  • Cenová optimalizace projektu
  • Poradenství při uzavírání smluv

  • Stanovení správné strategie
  • CAPEX planning
  • Ekonomické vyhodnocení jednotlivých variant řešení
  • Due Diligence
  • Risk management

Fit-out management

Služby v oblasti vestaveb kancelářských ploch buď na straně budoucího nájemce nebo na straně majitele objektu. Poskytujeme kompletní poradenství a servis ve všech fázích přestavby kancelářských ploch.

Podívejte se na naše reference  ❯

V rámci fit-out managementu nabízíme:

  • Technická příprava, shromáždění všech podkladů
  • Organizace a vedení jednání s klientem, property managerem, zástupci projektanta a dodavatelů
  • Asistence při přípravě specifikace budoucího 
  • stavu nájemních prostor
  • Technické poradenství, doporučení variant, 
  • cenový odhad nákladů
  • Koordinace projekčních prací
  • Kontrola postupu projekčních prací 
  • a projektové dokumentace
  • Příprava tendru na dodávku stavebních prací
  • Odborný dohled nad prováděnou prací
  • Příprava zpráv o průběhu prací
  • Předání dokončených prostor nájemci
  • Dohled nad odstraňováním vad a nedodělků