Služby
Vyberte si, s čím Vám můžeme pomoci,
nebo se podívejte, jak jsme pomohli druhým >

Projektový management
Řízení projektu je navrženo jako týmové vedení, schopné rychlého a flexibilního rozhodování. Jednoduše řečeno celý tým řeší co nejefektivněji komplexní úkoly. Je složen z lidí s odbornými znalostmi, sociální inteligencí pro komunikaci v týmu a metodickými schopnostmi pro řízení projektu. Projekt manažeři u norman rourke pryme zvládají prezentovat a dokumentovat celý projekt, kontrolovat a řídit práci týmu, motivovat lidi.
Umí komunikovat, řešit konflikty a hledat řešení – musí tedy neustále myslet komplexně a vidět v širších souvislostech každý jednotlivý krok.
V rámci projektového managementu nabízíme:
- Stanovení jasných cílů projektu
- Stanovení správné strategie
- Zpracování studie proveditelnosti
- Inženýring
- Napomáhání při rozhodovacích procesech
- Asistence při zpracování zadání projektu
- Vedení a koordinování projektového týmu
- Ustanovení vhodného systému komunikace
- Sledování, vývoj a schvalování plánů
- Identifikování možných rizik projektu
- Příprava tendrového řízení
- Asistence při výběru vhodného dodavatele
- Poradenství při uzavírání smluv
- Organizování a vedení koordinačních jednání
- Zpracování měsíčních hlášení o stavu projektu
- Zabezpečení plnění smluvních závazků
- Řízení průběhu projektu
- Zprostředkování vztahů klienta a nájemce
- Komplexní řízení fit-outu
- Koordinace předání a přejímky projektu
- Construction management

Technický dozor
Posláním technického dozoru investora je uplatňovat v rozsahu platných právních předpisů klientovy zájmy při prověřování souladu dodávek výrobků, prací a služeb s projektovou dokumentací schválenou v rámci stavebního řízení, s platnými technickými normami ve výstavbě a s přijatými smluvními závazky.
V rámci technického dozoru nabízíme:
- Přímý kontakt se zástupci dodavatele
- Účast na kontrolních dnech stavby
- Kontrola realizační, výrobní a dílenské dokumentace z hlediska formálního a obsahového
- Kontrola a připomínkování technologických postupů, kontrolních a zkušebních plánů a dalších dokumentů vydávaných dodavatelem
- Kontrola kvality a kvantity prováděných prací
- Kontrola souladu prováděných prací s odoushlasenou projektovou dokumentací a zadáním investora
- Kontrola plnění harmonogramu stavby a návrhy na zlepšení
- Průběžná kontrola vedení stavebního deníku dodavatele
- Přejímání zakrývaných konstrukcí a přejímání dokončených prací
- Návrhy a následná kontrola provedení materiálových a revizních zkoušek
- Technická a administrativní podpora při změnovém řízení
- Technická a administrativní podpora při vzorkování
- Návrhy úsporných řešení pro investora
- Schvalování fakturace dodavatele za provedené práce v průběhu výstavby na základě skutečné prostavěnosti a v souladu se smlouvou o dílo
- Kontrola zpracování dokumentace skutečného provedení stavby
- Dohled nad provedením zkoušek a předvedením funkčnosti stavby
- Evidence vad a nedodělků a následný dohled nad jejich odstraněním
- Organizace kolaudace provedené stavby
- Příprava podkladů pro předání a převzetí stavby nebo jejich částí
- Účast na kolaudačním řízení

Cenový management
Nabízíme našim klientům komplexní, profesionální a detailní kontrolu projektových nákladů. Sledujeme výdaje našich klientů, průběžně informujeme o skutečnosti ve vztahu k finančnímu plánu a o případných změnách. Cena se stává nejen transparentní, ale je i lépe kontrolovatelná.
V rámci cenového managementu nabízíme:
- Sestavování rozpočtů
- Sestavování nákladových plánů
- Rámcová analýza rizik
- Příprava nabídek
- Poradenství ke smluvním vztahům
- Vyhodnocení přijatých nabídek a doporučení vhodných partnerů klientovi
- Projednávaní jednotlivých nabídek
- Value engineering
- Příprava finančních podkladů pro smlouvy
- Předpověď a sledování cashflow
- Odhady předpokládaných celkových nákladů
- Pravidelný měsíční cost report o projektu
- Konečné vyúčtování a finanční uzavření projektu

Commissioning
Commissioning je proces průběžného ověřování kvality návrhu, instalace, zabudovaných TZB a dalších systémů do objektu a jejich správné uvedení do provozu. Jedná se o systematický proces zkoušení a dokumentování vybraných částí v průběhu celého projektu, který vede ke správnému návrhu instalovaných systémů v budově a k jejich optimálnímu využití. Úspěšné provedení commissioningu je také jedním z povinných předpokladů získání certifikace LEED.
V rámci commissioningu nabízíme:
- Zajištění služeb commissioning agenta
- Koordinace aktivit souvisejících s commissioningem
- Příprava commissioning plánu a jeho postupná aktualizace
- Nastavení harmonogramu commissioningu a následná kontrola jeho dodržování
- Příprava návrhu kontrolních procedur instalovaných systémů před uvedením do provozu
- Příprava návrhu testovacích procedur instalovaných systémů
- Dohled nad správným prováděním kontrolních a testovacích procedur
- Vydávání záznamu vad a chyb při provádění instalací systémů a následný dohled
- nad jejich nápravou
- Spolupráce v rámci projektového týmu při řešení problémů souvisejících s commissioningem
- Vypracování závěrečného Commissioning reportu a jeho distribuce
- Provedení Commissioningu v základním i rozšířeném rozsahu pro splnění požadavků certifikačního systému LEED

Konzultační činnost
Náplní konzultační činnosti je poskytování komplexního servisu poradenských služeb klientovi zejména v investiční a přípravné fázi projektu. Poskytujeme technické a ekonomické analýzy pro projektové i alternativní řešení jednotlivých stavebních i technologických částí projektu.
V rámci konzultační činnosti nabízíme:
- Technické vyhodnocení jednotlivých variant řešení
- Stanovení správné strategie
- Příprava podkladů pro rozhodovací procesy klienta
- Analýza možných rizik
- Cenová optimalizace projektu
-
Poradenství při uzavírání smluv
- Stanovení správné strategie
- CAPEX planning
- Ekonomické vyhodnocení jednotlivých variant řešení
- Due Diligence
- Risk management

Fit-out management
Služby v oblasti vestaveb kancelářských ploch buď na straně budoucího nájemce nebo na straně majitele objektu. Poskytujeme kompletní poradenství a servis ve všech fázích přestavby kancelářských ploch.
V rámci fit-out managementu nabízíme:
- Technická příprava, shromáždění všech podkladů
- Organizace a vedení jednání s klientem, property managerem, zástupci projektanta a dodavatelů
- Asistence při přípravě specifikace budoucího
- stavu nájemních prostor
- Technické poradenství, doporučení variant,
- cenový odhad nákladů
- Koordinace projekčních prací
- Kontrola postupu projekčních prací
- a projektové dokumentace
- Příprava tendru na dodávku stavebních prací
- Odborný dohled nad prováděnou prací
- Příprava zpráv o průběhu prací
- Předání dokončených prostor nájemci
- Dohled nad odstraňováním vad a nedodělků